Musicalia > BANKS > III > Contaminated
Destacado: 'Cable a Tierra' es el sexto álbum de estudio de Vetusta Morla

Contaminated

III
BANKS
El disco te parece que es:

Contaminated es el tercer corte y tercer adelanto del álbum III de Banks (2019).

Estreno 10 de julio de 2019.


Letra

You wanna get to know me,
You memorized the lines of my thighs,
I knew before you told me
You'd get it right.

And you took the dark for granted,
And you love me like you
promised your wife,
It's almost like you planned it in the daylight.

Ooh I can attain it
Ooh I can attain it
Ooh I can attain it
Ooh I can attain it
Ooh I can attain it
Ooh I can attain it

I like the way you say it,
Tell me the words you told me
that day,
Maybe if I could believe it I could just stay.

Cuz I like the way you do it,
Yeah I like the way you move it baby show me the way,
I like the way you get it on the freeway.

And I wish I could change it,
And we're always gonna be....
Contaminated.
And oh,
I know what we need,
You start letting me go,
Our love is tainted.

You said they'd be against us,
I say you care too much what they say,
You said "do me a favor gimme some faith".
Cuz you promised me you'd do it,
You said "baby let me prove
it, look at me in the face...
This is the face of someone who loves you babe".

And I wish I could change it,
And we're always gonna be....
Contaminated.
And oh,
I know what we need,
You start letting me go,
Our love is tainted.

You start letting me go.
You start letting me go.
(Stay)
You start letting me go
You start letting me go
(Stay)

And I wish I could change it,
And we're always gonna be....
Contaminated.
And oh,
I know what we need,
You start letting me go,
Our love is tainted.

And I wish I could change it,
And we're always gonna be....
Contaminated.
And oh,
I know what we need,
You start letting me go,
Cuz our love is tainted

(Oh I can attain it)
(Oh I can attain it)
(Oh I can attain it)
(Oh I can attain it)
(Oh I can attain it)

* Las letras de canciones están protegidas por las leyes de derechos de autor y son propiedad de sus respectivos titulares. En LaHiguera.net se utilizan exclusivamente para promocionar e informar sobre los trabajos de los artistas